Peminat Setia

Friday, January 15, 2010

another adeh adegan~

.14hb Januari 2010.

untk kali ke3 ke LSA.
mseh lagi ter cungap2.

ADEGAN 5 :

''nk line ke xyah?''
akhirnya kata putus dibuat.
LINE aja larh.

smpy satu ketika tetiba org depan dpt kertas kecil.
smpy turn aku dya tny.
''amek keta?''
''ye2!''
''nah2''

lalu aku blah.

tetiba xsemena2nya.aku tlah di tarik oleh seorg makcik.
dya cikgu kat c2.
Makcik : ha!nie yg plg pnting ni![smbil merampas kertas kecil td dr aku]

RIAKSI : terkejut ;o
ANDAIAN : oo..mayb dya ckgu aku![sbb klmarin makcik garang kata ari ni aku dpt cikgu]

Makcik :meh cnie.[lalu mmbawa aku ke suatu tmpt]
aku yg bengong nie pon ikut!ila skali bengong.dya pon ikut sma!

KEADAAN TEMPAT : di kafe.trdpt byk budak lelaki sdg duduk.

tetiba makcik 2 tnjuk borang pe ntah.
ada tulih kat c2 nma org
ANIS FAR..pe ntah!
tp bukan nama aku!
huh!wat psal dh pgi2 bute ni~
 n then muncul sorg budak pompuan kat blkg aku.
dya kasi kertas kecil 2 kat makcik td.

makcik :eh!nie npe smpy 2 nie?
ima :eh![tercungap2 pelik!]
makcik :kamu cikgu mn?
ima : sy xda cikgu lgi.
makcik :oww.eeaa.[tersengeh kerang busuk.dh clap org maa~]
sbb anak murid dya pkai bju WARNA HIJAU.
sma ngn ima.i2 pasai sja lorr.
tp haram xsma pon ngn ank murid dya.
aku lwa g ta0?
huh.[eksen ;y]

ima dan ila pon dgn bengongnya belah dri c2.
sume yg lepak kat kafe 2 usha pelik je~

adoyai~


ADEGAN 6 :

km tlh meredah msuk ke dlm pjabat.
bjet VIP sbb xley cop jari.
rmai gak kat dlm pjbat 2.
kak dyana 2 pon ckp.
k.dyana :owh,ha.adek ni xdak cap jari kn?
ila : ye2!
k.dyana :bak kad!
ila pon bg.~
k.dyana : dok sblah!

ma turn~
k.dyana : ni klmarin bley cop kn?
ima :a'aha!buley2[komfiden aje~]
k.dyana :ha!ltak jari..
ima pon ltak la.scan~
k.dyana :huh!nie pon xbuley gak!xda cap jari!
ima :adoiya~

tetiba ada pakcik kat sblah brsuara .
Pakcik pnyebok : hah!!!!!xda cap jari???huh.tkot sy dok sblah kamu..
ima :[kureng gla]..maseh tersengeh busuk ;J
suma org gelak!
^_^

adoyai~

ADEGAN 7 :

msuk klaz 4jam kursus keta!

stelah dibriefing oleh En.Jason En.Shafiai pon msok.
penceramah km.
dya gla lawak!
mahu kahkah saja sama dya!

En.Shafiai : sorry ma.lmbt cket ada mslah.
suma terdiam.dya msok tnp signal!
En.Shafiai :ada 2 org kwn kta kurang VITAMIN C!
huh.cm taO ja spa.
kahkahkah!suma stu klaz glak!
EN.Shafiai : biasa lah kembar kn?xpa2.kta settle lu.
keyh.NURUL AZIMA.?
ima :sya![mengangkat tgn tnpa segan silu]
En.Shafiai : NURUL AMIRA?
ila :ye.[2 je dya jwp]
En.Shafiai : ha!kamu 2 mari cnie.
sume 49 bijik psg mata usha km!
yeah3!femes2!!

En.Shafiai :diorg pny cap jari seakan-akan sama.sbb diorg kmbr.sbb 2 xbuley trace!
hah!dya wat crita snd dh.haha.okey r 2.cover cket.
kuang3 *_^

En.Shafiai : kamu guna cap jari sya.t nk thumb out t kamu kna dok blkg sya ,key?
ima n ila :[menghangguk tnda mengerti!]
km blah dgn pndgn femes td!

adoyai~


ADEGAN 8 :

slpas driving buat kali pertama aku bley blek.
tp kna tnggu cikgu aku lu.
EN.WAHID.
sbb aku gna cap jari dya.
hee ;P
pnjam jap ea?

msa nk cap 2 rmai org lak.
so kna tnggu jap lg.
pas2 rmai la org msok.
huh.
so byk la soalan2 cepu mas yg di tuju dan di baling serta lontar!

antara soalan2 nya :
 ''oww.diorg ni yg xde cap jari 2?''
''nie kmbar kn?''
''spa kak?''
''spa adek?''
''dok mne?''
''jari knp?''

heh!trasa cm artis la plak..
senegh je la jwp nya !!
^_^

skrg satu LSA dh knl km.
budak2 kat c2,makcik garang,kak dyana, cikgu2 ngaja,amoi,apek,pakcik-makcik,
dan MESIN CAP JARI!!


kami adalah pasangan kembar yg pling glamour serta hot skali kat LSA!
terkenal dengan :
  • kembar kurang VITAMIN C
  • kembar xda cap jari
  • kembar paling cun
  • kembar paling bermasalah
kuang3!! *_^


adoyai~











0 suka suki: