Peminat Setia

Tuesday, February 16, 2010

he's back!

who's he?
hehe.
Ta la a.k.a Nafis

ala..budak yg slalo carik gado ngn aku 2.
heh.
dya dh blek g PLKN blek dh ari nie.
n maseh xbrubah tok carik gado~
walalah.
memang melampau!huh.

smalam dya ajak aku lawan game ngn dya.
huhu.
alah!game je pun.
no hal larh!  ;l
beres..

ktorg men kat www.viwawa.com.
huh.
first men checkmate!.haha.
cm hampeh.
aku bukan xto men.dlu aku ratu chess tao?
tp dh lma pencen.
2 yg xbpe nk menang 2.
hee ;D

tp xpe..ktorg truskn ke game yg stusnya.
erm game DYNASTY CHESS!
tp ta ckp game 2 susah.
dya ckp t aku kalah!
acey men.
aku xgentar taw?
haha.
aku taw dya yg tkut klah.
[ye ke?ke aku?haha]

last2 tkar gak.
men game STAWck .
gem lwn2.
dlm game ni..first round!
ding2!
aku dush! ta dush!
aku defend.ta defend!
last2..
the winner is.....
AZYMA!!

yeah2!akhirnya.
aku pun lantang terkekeh2 gelakkn si ta 2.
smbil terguling2 atas katil.
bangga xterkira ar.
hee..
;))))

[npe tulisn kat ats ni bsar?haha.sbb nk mnunjukkan yg aku ni sdg bngga lgik takbur serta menunjuk2 kmenangn aku.kehkehkeh!]

tp..
dgn sifat ta yg dengki n xpueh aty..
ktorg men lg.4 da 2nd round!
tp.....
nsb menyebelahi dya.
hey!just naseb okey!
dya xterer pon.
hahaha.

3rd round!
ta mnang g...
last2 aku fedup.

''kta tkar larh men game len!''
 [ayat utk melepaskn diri]

then..men lagik.
kali ni aku lak pleh game!haha.
game WAHLORDS! 
lawan2 g..
game 2 cm hampeh!
bkn pe..
men bom2..

first aku bom ta~
then xkna.
huhu.
ta bom aku..
xkna gak!
kehkehkeh!
aku bom!xkna.
[fedup bkn?]
ta bom!!
aku rentong!jdik HITAM!
huwaaa..

yg aku psti tyme 2.
ta ngah gelak xmau2 coz aku rentong!
last2..
aku la klah..
haha!

and aku jnji kat ta..
aku akn polish skil aku..
t dya blek PLKN t.,
we gonna hve our battle again~
huhuhu..


GO ima GO!!

weekk to TA~ ;p


 

0 suka suki: