Peminat Setia

Sunday, March 14, 2010

test jpj (1)

pon.pon.pon  +______________=
(mcm idlan raja lawak dh)
fan ke? ntah.mnat jew kot :)

cuba teka!
npa title entry ni ada kurungn (1)??
spa nk jwb,angkat hidung..mcm *khrokh.krokhh tue*!!
hahaha.

dlm kiraan 1..2,..3??
xda spa nk jwb?keyh meyh sy yg jwbkn..[gila!weng-weng]
ini adalah di sebabkan saya mengambil test jpj dua kali.
ini adalah bhgian yg pertamanya..

bertempat di LSA[.nama pnjgnya aku dh lupa.kihkihkih :p]
xsmpai seminggu tinggalkn tmpat tu dh lupa.pe daaa..
nmpk sgt aku mmg xnk ke c-2 dh..huhu..
keyh..smbung-smbung..
.....bertarikh 24hb Feb 2010.cikgu yg mngajar sy tu dh in-kn nma sy tok amil test jpj bersama kembar sy,ila gila!
daftar kul 8.00pg..
malang berbau busuk..,
ila dlm SESi I
manakala cik_azYma ni kna SESi III..
pnya la hampeh..aku kna tnggu smpai ptg la jwbnya..
fuhhh!penat kot nk tnggu..ila p dlu amek test..
ketaq2 gak la aku ni..nervous tahap cipan mabuk!
heh..dh nk msuk tghari tu aku lak turn amek test bhg.2[yg parking2 tu]
tyme tu ila ngah dok wat test bhg.3[jln raya]
ila abeh awai..kol 1 lbey dh abeh..aku xmula2 lgi..
then tyme tu nsb bek ila yg baik hati ni p la bli air mineral aisss..
wuh!ais woh!gila dahaga kot tyme tu..dan ila khabarkn gud news yg ILA dh LULUS!!
woosh!tyme tu lgi la aku bertmbah cuak-cuak-cuak!takut2..ila pn bg la kata-kata smgat sket kat aku yg terketaq-ketaq ni..

''ima, wat leklok!buley nyaa..selawat byk2..xpyah dok gelabah sgt..nnt efect result!''

dya ckp cm tu ka?haha..lbey kurang laa.actly dh xingat sgt..hee ;P

okey laa.dpt kata-kata smgt..tp msa tu pnas nk mampos kot..
tnggu pnya tnggu..lastly smpai gak turn aku..

 1. Naik Bukit.. PASS!
 tyme ni  pegawai jpj ngn assistant dya tu galak cket.kn kna turun g amek borang kat dya,then tndatangn.. tyme dok tndatngan tu borak jap ngn dya..

pgawai : ni anak mami ka?
saya : hee..aaha!
pgawai : cantik gak anak mami ni.
saya : :))))[kembang]
pgawai : oww..dlu nenek sy pon anak mami gak..lawa cm awk gak..
                               tp nenek sy lawa lgi laa..dya slaloo mnang ratu kebaya kat kampung dya! 
saya :oww..[haha.wat2 percaya jee ;p]
kwn pegawai : ni asli ka?[dya ngah tgok lesen L aku.hampeh!muka cm taik je]
saya : ye laa.. 

last2 aku tndatngan cpat2..then blah!
on da way nk g lam keta blek aku dgr kwn pegawai tu ckp..,
''yang ni pn cantik gak ,kn?''
hampeh tol!dri td dok usha minah-minah cun rupanya..nsb bek aku ada dlm list!bahahaha ;)

2. 3 Penjuru  Pass!


last skali..

3. Side Parking  Fail!
 bahaha..fail??yes.yup.yeah!
aku fail! npe?tyme ni aku glabah gla kot..angkat clutch lmbat tyme nk reverse!
soo..keta gerak ke dpn n terlanggar tiang depan..
soo..

konklusi nya tok bhg 2..aku FAIL!


see!!ciap lukis g.hampeh tol!
tgok bwh tuu...KANDAS!
bahahaha ;s


keyh..wlpn KANDAS di bhg 2, aku tetap meneruskn perjuangn di bhg 3.

stlah lama mnunggu..lpas zohor bru smbung tok sesi II dan III.
pnat gila..nk mkn nasi tyme tu pn dh xlalu..
ila dpt tester pompuan.dya ckp garang nk mampos..
huhu..bertambah la lagi cuak aku..

entry ni  dh pnjg rupanya..meh laa aku singkatkan..

tyme nek keta tu..aku dpt tester laki..diam jee lam keta tu..aku wat pe pn dya wat buduh jee...
aku ingat 'woosh,cekang gak aku bwk keta'
tyme tu hentam jee bwk..dh xingt dh psn cikgu aku..
huhu..dya bg jln snang .jln E..
besh gla kot..da satu roundabout je..
aku bwk smpy la blek g tmpat driving skol tu..
dya pn bg la test card aku tu blek kat aku..
xckp pe pn..'aku fail ke..aku lulus ke'diam je dya..
aku pn bjet lulus..
kuar2 keta...
nehhhh! amekk kaw!!


can u see there???
1. Memandu cara merbahaya!bahaha ;p
KANDAS!

akhirnya..aku kna repeat blek!kuang ajoo tol!
 kna byr RM150 blek..taikkk tol!

p/s : lpas ni sesiapa yg nk nek keta ngn aku,korang kna taw yg aku ni ''memandu cara yg merbahaya'' .so kalo nk nek gak ngn aku ,korang kna bwk yassin bersama.


-sekian-






0 suka suki: