Peminat Setia

Wednesday, August 11, 2010

Sayuunya Ramadhan

Bila ramadhan datang kali ni aku rasa sayuuuu sngat. Sedey memikirkan syawal yang bakal menjelma. Ntah la knapa.

Hari ni 1 Ramadhan. Aku sahur pagi td dgn air mata. Tiba2 rasa sayuu dan sedey. Banyak benda yang aku fikirkan .

Dulu, aku selalu cerita masalah aku kat Opek! Tapi sekarang,Opek dah jauh dari aku. Dah tak macam dulu lagi.

Lepas Opek, aku kena jugak cari sorg nak luahkan perasaan aku. Aku jumpa Qid! Dya selalu dengar problems aku. Thanxs babe! Tapi aku taw,wlpn qid dgr probs aku,dya tetap xleh ubah keadaan. Dya sorg good listener. Aku rasa lega lpas luahkan kat Qid. Dya selalu ckp kat aku,"Jangan jadi pondan!". Aku try babe,tp kdg2 aku xleh tahan! Sorry yee. Kau kawan yang baek :)

Kadang2 aku rasa segan kat Qid sebab selalu sangat dya dengar probs aku. Tapi dulu aku ada sorg kawan. Aku selalu gak share probs ngn dya. Nama dya Nafis. Tapi sekarang dya dah takda untuk aku share probs ngn dya. Tak sangka dya dh lupa aku yang amek dya masa dya dlm keaadaan tergapai-gapai. Tapi takpe lah. Mmg naseb aku kan ditakdirkan untuk ditinggalkan. Aku xkesah! Yang penting Allah takpernah tinggal aku keseorangan :)

Aku harap aku lebey tabah menghadapi dugaan-Nya.Doakan aku,ya? ;')

0 suka suki: