Peminat Setia

Wednesday, November 17, 2010

Aidil-adha

Salam. 
Hari ni Raya Aidiladha kat rumah ,rumah tok belah ayah and dekat umah makcik di Ipoh :)
Hehe.Hari ni pengalaman pertama drive jauh ke Ipoh dengan jalan bekang-bengkok di Jelapang tu. Actually takut wooohh nak drive kat situ. Maklumlah selalu kat situ banyak excident. So bawak pun berhati-hati lah kan. Sebab keboringan kat rumah tu yang gatai jugak nak drive pegi Ipoh. Lagipun nak tengok anak kecil, si Adam tu. Chumel :) 

Hari ni ada 2 peristiwa bodoh terjadi.Bukan kat aku.Tapi kat Ieyla ni ha!

PERTSITWA 1: Lembu naik Ambulans -.-?
Lalu nak pegi rumah tok tetiba ada 2 Ambulans lalu siap bukak lampu,macam rush-rush je.Ada org mati ke? Apa pelik kalo ada orang mati pun,kan? Heh!  Then adik aku pegi tanya ayah aku. "Ayah,kenapa ambulans tu?'' Ayah aku cakap, ''Ada mati!'' Hah?Mati?? Then ayah aku cakap, ''Lembu mati! Kena korban''. Hahaha.Kami dlm keta tu gelak la. Tapi Ieyla tak gelak. Dia blurr. ''Buleh ka lembu mati naik Ambulans'' HAHA.Ada pulak Ieyla pi tanya macam tu? Kami satu keta cakap 'LAMPI!!' :D

PERISTIWA 2: Scan Touch N Go guna Yassin

Tadi lalu pegi Tol Jelapang,nak scan touch n go,Ieyla raba-raba cari kad then scan. Scan-scan rupa-rupanya dia terambik Surah Yassin. Mana la bunyi! Heh.Makngot betoi -.-
Blogger Templates




0 suka suki: