Peminat Setia

Tuesday, December 21, 2010

Aktiviti harian ya' ni aktiviti yang sumbang mahram. Bukan 18sx,jangan risau!


Assalamualaikum * gaya Prof. Izzi Hj Ali. Bangga dya ajar kat UiTM Arau :)

Ada tak aktiviti yang korang suka buat masa lapang dan bila boring ke stress ke,yang actuallynya adalah benda yang agak sumbang mahram. Hihi. Sumbang mahram bukan metoi2 maksud sumbang mahram la ea. Macam benda yang agak laqha la katakan. Haaa, LAQHA. Perkataan yang sesuai dan tepat sekali :) Aku ni banyak aktiviti yang aku akan buat kalau aku boring,stress dan segalanya. Dan aku ni ada banyak tabiat yang pelik yang memang la aku suka buat ofkos. *Awat ayat mcm keling?

Tabiat buruk aku :
  • Suka bukak lampu tak kira walaupun matahari tepacak atas kepala. *Malam ofkos la i pasang lampu. Heh.
    • Aku memang laa suka sangat bukak lampu,especially masuk bilik air. Kompem tangan pegi petik suis lampu tuu. Sampai bil elektrik meningkat T.T
  • I suka bukak air shower terbiar masa ngah gosok gigi kat sink
    • i memang suka membazirkan air. Sebab bila mandi kena dengar bunyi air. Baru rasa cool :)
  • Aku suka nyanyi dalam bilik air.
    • Especially lagu Siti. Lagu dya yang lama lama. Layannn beb ~ *Pitching sampai ke tak jangan tanya -_-
  • Suka gigit kuku aku yang memang sedia cun
    • Aku akan gigit walaupun dh pendek gila vavi dh kuku tu. Pengotor kan?
Tabiat bila stress :

  • Suka kemas rumah  yang bersepah macam sarang tikus
    • Pelikkan? Haa,ni kalo stress memang suka buat ni. Especially kemas dapur. Lepas tu masak. Hihihi
  • Pegi shopping/ window shopping :P
    • Kalo ada duet i pegi shopping. Kalo takde, i pegi window window aja -_- Sadiss kan?
  • Karoke 3 jam sampai kering anak tekak
    • Kalau boley karoke, sampai besok subuh pun tak abeh gi taw. Sampai tekak bengkak baru stop.Hihihi. Tapi memang enjoyy untuk hilangkan stresss. :P

Soo,inilah aktiviti sumbang mahram ketika stress.Heh,bukan nak pi berzikir ke hape kan? T.T
Jomla layan video aku karoke sampai tekak bengkak.Alang alang kan  :)

Amaran : Jangan gelak. Selotape mulut anda sebelum lihat


Hihihik. No comment. Ni lagu yang ke-50 soo suara pun memang cun. Terima Kasih. Heee :D

P/s : Suara aku memang tak sedap,dan aku memang suka promote aku feeling bila nyanyi lagu jee. Emo kan? Hihihi :P
Blogger Templates

1 suka suki:

Unknown said...

haih ni yg dinamakan gile gile wakaka