Peminat Setia

Wednesday, January 05, 2011

Mesin basuh hitam putih,camna nak guna? Mai tolong sat.



Disebabkan rumah sewa aku guna Mesin Basuh Hitam Putih, so aku tak taw nak guna. Oleh sebab itu, aku dah tak basuh baju selama hampir seminggu. Aceeh,wat tak besa ley tak basuh seminggu. Dua minggu pun pernah kot. Teehheee ;) *kantoi pengotor. Ehh,bukan pengotor laa,PEMALAS jaa. :D

Haaa,Mesin basuh macam ni! 

Justeru, mai habaq mai kat aku sapa yg expert guna mesin basuh macam tu. Sebab baju aku dh nk abeh stock. Ciss.
Aku tak taw mcmna dan bila nak pulas pulas benda yg adjust kat ats mesin tu. Bila pulak nk masuk kan nak spin kat sbelah tu. Hehh. Mcm complicated ja. Grrr. Dh la baju byk. Grrrr.

Tolong naihh! Pleaseee :)

P/s : Heh,aku baru bayaq broadband,tapi awat dya lembap balek. Tak sampai seminggu pn guna,takkan Limit Qouta dh sampai. Celaka pnya Maxis Broadband.



Blogger Templates


0 suka suki: