Peminat Setia

Friday, February 18, 2011

Kelas Che Ros,Kelas MGT Palingg heart heart lahhh :)


Setiap kali pegi kelas NI mesti tensyen. Seyes bukan aku sorang,namun hampir kelas. Acehh,namun kaww :)  Tapi ini seriuss. Kelas MGT Che Ros ,kelas paling popular dan 'PALING DIMINATI' oleh semua la kot budak yang take subject Business Management. Okey,aku laa tu salah sorang budak yang paling bertuah. Setiap kali masuk kelas dya memang tensyen tahap karma la kot. Ayat tak boley blah Che ros, 'Aceee'. sikit-sikit cakap mesti ada 'Aceee' kat blakang tu. Trademark dya la kot kan.Hihihi :)

Dan lagi lagii tak boley blah ayat dya gilaa byk vocab Melayu baru yg aku belajar. Kalah ahli sasterawan negara kot. Hihi. Tak larat nak gelak kot. Setiap kali kelas dya mesti dya akan aim orang tanya apa yang belajar hari ni. Dan kadang2 sylybus tu tak de pon dalam buku Teks MGT yang ktorg beli. Pastu dya wat alasan,topic tu dlm buku len laa. Ktorg takda inisiatif nk cari buku Madura tu laa. Heh. Macam macam. Pastu kena laa potpet potpet.

Awal awal masuk kelas dya dulu, tak penah kot blaja. Asyik asyik cakap pasal OBE,cakap pasal SLT laa. Heh. Then bila minggu ke 3 baru msuk sylybus. Masuk masuk terus chapter 3. Aku pun nek pening. Mana chapter 1 & 2? Gilaa laahh. Dah la baca buku MGT tu langsung hape tak paham. Sabarr je laa. Dan tak boley belahnyaa setiap kali kalau orang tak datang mesti dya akan cakap," 80% kehadiran akan diambil, dan kalau tak cukup akan dikenakan tindakan undang undang UiTM" Aku dh boley agak dah kalo ada orang tak datang,pastu aku laa selalu smbong ayat favourite dya tu T.T *Nakal kan aku? :)

Dan lagii tensyen dya selalu tak masuk kelas kitorang (ACD2CA) hampir setiap kali hari Jumaat. Dah la kitorang kena bagun awal pagi hari tu,dan makeup tebal tebal semata mata kelas dya SAHAJA untuk hari Jumaat. Memang terbaek. Semua orang pegi kelas,tunggu dya setengah jam,pastu tepon dya,cakap klas cancel laa. Last last kitorg kena ganti kelas malam Khamis laa. Sebab dya je yg tak datang. Heh. Malass taw tak? T.T Korang tak caya? Usha blog ni. Budak klas aku gak haa. "Miss MGT- by Fana" . Budak kelas aku kalau balek kelas MGT je ,ade jee status HOT kat FB diorang :)






Haa,tengok! Betapa sayangnyaa kami kat lecturer MGT kami! :) Tapi apa apa pun dya lecturer yang baik. Mugkin ada hikmah disebalik apa yang dya buat.* Acehh,pikir positif plak. (Pesal dok 'Aceehh acehh' ni? Che Ros marah satgi tiru trademark dya :D )

Btw,we love you laaa Che Ros. *bodek :P


comel tak Che Ros kami? :)

P/s : Mintak mintak Che Ros tak baca blog aku. Muahahahaha XD

Blogger Templates

0 suka suki: