Peminat Setia

Sunday, February 06, 2011

Masalah kegemukan bukan salah aku, salah MAKANAN !

سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Dah beberapa abad, beberapa dekat, aku asyik membebel je pasal masalah kegemukan yang tengah sekarang aku hadapi. Heh. Seyes, bukan nak mengada ngadakan cerita beb. Hal hal aib diri sebegini tak ramai yang nk boloskan, terutamanya golongan wanita ayu seperti aku ni ha! Dulu orang siap kata aku keding lagii ha. Tak cukup makan laa, hape laa. Sekarang hamek kau! Gemuk gedempol! Muscle dari 3 bertambah jadi 10 ha! Kalah Ali Setan! * Ali setan ka nama ahli gusti tu? :P Dulu perut ada selapis, sekarang macam kek lapis, kuih lapis. Cun gillaaa. Nak pakai baju, dulu S sekarang prefer L dari M sebab utk keselamatan tontonan umum. HAHA. Kang nmpak kek lapis, tak pasal pasal orang len telan air luir. Lapaarrr :D  
Pipi dulu ada tulang susuk, sekarang ada montok Botox! T.T Semua ni salah MAKANAN, sapa suruh sedap sgt? Heh, nafsu makan aku ni dapat mengalahkan 8 lagi nafsu aku yang lain. Provoo! Clap clap clap! Pakai shawl pun muka dh jadi bulaaaattt! T.T


Pengetahuan Umum : Hobi dahulu ---> Makan
                                    Hobi Sekarang ---> Diet

                                Berat dahulu ---> 45kg
                                    Berat sekarang ---> 54kg

Hebat kan? :) Saya bersyukurr dengan rezeki yang Allah berikan. Alhamdulillah :)


P/S: Aku tengah diet sekarang ni. Tengah semangat sebab ada org bagi sokongan Moral yang jitu. I Love you sayangsss. Nntkan keputusan diet aku. Kalo tak kurang jugak, hahh, halal je laaa :P
Blogger Templates



0 suka suki: