Peminat Setia

Friday, February 11, 2011

Preparation to Kem Gua Kerbau.Phewww T.T



/السلام عليكم ورحمة الله وبركاته/


jump! Pictures, Images and Photos


Currently now 12.16 tengah hari
Pukul 3 japgi aku dah kena pegi Kem kat Gua Kerbau. Tempat 'paling heaven' skali nak pegi kem. Last sem dah pegi dah. Well,al maklumlah, aku budak Kembara, memang tugas pegi mengembara :) Dan TERPAKSA berjalan kaki sejauh 10KM yang 'begitu tak jauh' untuk diharungi. Nak cari goreng pisang pun susah sambil nak makan2 dan berjalan jalan menghargai alam ciptaan Tuhan, kn? Heh.


Tapi sekarang aku maseh relax serta relaxing gilaa,macam tak da kem. Hihihi. Sambil tengok WHI,berMESSAGE,berFACEBOOK dan juga berBLOGGING :) Packing hampeh mestilaa belum lagi! HAHA. Nampak tak 'semangat' disitu? 


Apa apa pun kena jugak pegi sebab TERPAKSA. Wahaha. Well, lagipun harap hari ni boley berjalan sebyak 10KM sebab mungkin proBABIlity untuk menguruskan badan adalah TINGGI! Hihihi. :)) See my New me,after this. Bye kawan kawan. Moh la kita packing,kena tunjuk semangat sikit :P


P/S : Next entry aku crita pasal Kem aku tu. Off until Sunday. Chaloo betei. Gonna miss you :)


/أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ/

Blogger Templates

0 suka suki: