Peminat Setia

Tuesday, March 29, 2011

Final Exam 3weeks ++? Oh,ggrrrr


Yeah laa. Final dah menghampiri LOL. Cuak tak cuak kau? Setakat ni balajar pon macam tunggang langgang je kan? Heh. Economics sumpah aku kalo tengok muak taw tak? Bukan sebab apa,sebab banyak sangat graf yang gilaa ELASTIC. Hahaha. Rasa macam nak repeat je paper. Oh, mintak mintak sangattt tidak ye! Bab Statistic dengan lecturer baru nya. Tak paham la sangat dya ajar. Pn. Hayati cuti bersalin plak. Heh. Saboo je la kan? =.=' Account dengan cara accountnyaa. Agama belom abes chapter lagii,rasanya ketinggalan banyak laa. Group len semua dh msuk chapter 4,. Ktorg chapter 3 kena studi sendiri. Heh,memang tak laa aku nak studi sendiri ni. Hihihi. Dasar pemalas! x_x Dengan KOKO nya, aku dh dapat dh surat MERAH(last warning). HAHA. Hebat wohh. Pastu nnt ada Ujian Praktikal plak. Aku dh hampeh apa pn tak taw. Ikatan ritu pegi kem,cikgu ajar kat depan aku tido kat belakang. Bagoss memang bagoss :)

Apa apa pun, pray for my success. Insya Allah aku akan cuba sehabis baek. Nak DEAN LIST this sem . Wuhuuuu :))

CHAIYOK CHAIYOK AZYMA :)


2 suka suki:

luvly mya said...

Gud luck iema. Give ur best shot. Hehe

Nurul Azima binti Jasmin said...

Thanks darl :)