Peminat Setia

Tuesday, March 08, 2011

Sally went to the downtown Perthlis. Hiphiphorrayyy :)

Sally, my friend and Ieja, also my friend telah datang ke Perthlis untuk wat Birthday prank tak jadi for me and my twin. Hihi. Bajet la kan buat macam mai melawat jaa. Heh. Bajett bajett! Nyampah nyah :)


Lets start with the day we were going to pick them up.


Oppss. Mestilaa bermula dengan gambo aku yang cun ni kan? Hihi. Well,selaku driver la katakan. Hehe. Pakai baju kurung? Yeye,aku baru abeh klas masa tu,dan terus menuju ke Jitra untuk mengutip Salwa dan Ieja. Excited gilaa nak jumpa diorg :)



Haa,ni semua co-pilots aku. Semua co-pilots aku ni semua gedik gedik orangnyaa. Macam tuan driver la jugak kn? Hihi.

Sally mana sally?


Haa, ni dya cik Sally kitaa. Hihi. Comel kan? Dya 'HEBAT' men bowling taw! :P

Ieja mana ieja?


Yee, ni laa ieja. Aku tak maw cakap diorg budak UIA. Hihi. Opps,tercakap plak :P 

Dan diorang wat birthday prank kat the twin.
I nyampah nyahh :))



Oh, sweet giloss diorang punya prank party. SEYES surprised! :P

I heart you alls. 
Muaxss. 

P/s : Sorry post yang pendet! Eh,pendek :0

0 suka suki: