Peminat Setia

Monday, April 11, 2011

Bayi jantung di luar badan. MasyaAllah :x


 Tadi bukak Facebook kejap,tiba tiba nampak tajuk ni. Huh. Pastu aku pun usha laa video dya. Ya Allah,memang menyayat hati gilaa laa :"( Masa aku tengok tu,skali jantung aku terkeluar weii. SubhanaAllah,besarnya kuasa Allah. Sumpah weii,aku sedey :'/


Kalau nak lebey taw pasai ni cuba tengok kat Kosmo Online . Actually berita ni 3 April hari tu. Sekarang? Dah 11 April. Aku memang terkebelakang. Ciss.=.=' Apa apa pun, aku terkedu melihatnyaa. Sumpah! *bapa kali ni nak sumpah. Heh :)

Mari laa,kita sama sama doakan kesejahteraan bayi ni ea dan keluarga bayi ni semoga kuat menempuhi dugaan. Tak salah aku bayi ni cina. Huh. MasyaAllah +.+

2 suka suki:

Unknown said...

oh maaf saya tak sanggup dan takde kekuatan nak klik play kat video ni..
btw tq for sharing..

Ihsan Arifin said...

eh cam pelik je