Peminat Setia

Tuesday, August 02, 2011

Kembali dengan hati tegar. Lantak laah kat aku. Huhh =.=


Baru deactived FB baru aku datang cari blog kan? Gila jejak kasih. Tak kenal dek budi betul lah aku ni. Huhu. Aku rasa aku dah tak keruan la. Kalo online pun bukak FB yang tak hebat mana Notifications tu, pastu tutup. Pastu bukak balek mengharap ada noty lagi. Uhuks =.=' Sadiss. Duduk saja tengok tv yang takda Astro tu, lagi laa boring. Takda apa yg nak tgok sangat. Kalo ada Astro pun boring,ni kan yang tak da Astro kan. Huhu. Kalo dok saja tu, bukan nak bukak buku ka apa kan. Ada la jugak faedahnya. Haishh. Nak msg pun takda orang nak msg. Buzy memanjang. Lantak lahh. Aku bukan berguna kat sapa sapa pun. So, takyah nak touching sangat laa Azima oii.  Sekarang ni aku just nak blog benda yang ada dalam hati aku. Takda dah aku nk open comment kat blog ni, sorry ea :) Aku nak syiokk sendiri plak. Lagi best! :D

Okey, dah puasa yang kedua dah, dan dua dua hari aku tak posa. Bai :)

0 suka suki: