Peminat Setia

Tuesday, June 01, 2010

tin susu kepupusan?

bagun pagi tetiba perut bunyi-bunyi macam keroncong Pak Dollah
haishh,mula la kena terasa rajin pegi dapur bagi berasap =.='
tapi apakan daya dapur lama sangat xberasap.tetttt!
jadi tak da apalah barang makanan untuk dimakan.
Hanya ada bau-bau basi makanan semalam hanya boleh dibuat dedak ayun  ayam.
apala lagi kan?
terpaksa kuar la jugak ber broomm broomm pegi kedai kan.
pegi PENG tak bukak pulek.terpaksa  pegi desa murni yg jauh berdala tapi hyperbola gila aku cakap jauhnya.hahahaha XD
tett keling sebentar!
pegi kedai kat pasar lak,then amek la meggi n susu 2 tin.
bajet nak beli telur n roti.tapi fulus xcukup daa.ggrrr +__+
terpaksa amek megi n susu jee.
pegi berlegar-legar kat kedai runcit tu ttiba nmpk abang kaunter macam muka budak kedah!lalala
terimbau pulekk detik-detik hindustan .toink-toink.gila gedik kau.
sudah sudah.jangan ingat budak kedah dah!

sudah amek barang sume pegi larh letak di kaunter sambil tunduk-tunduk tanak usha muka abang kaunter.
malu aww2 gituu lorr.oke,gedik lagi. :D
letak2 then abang kaunter ckp susu dh rosak kna sapi.
haiyooo.garu-garu kepala then cakap 'xpe-xpe'.

terpaksa gak taw pegi beli susu sebab kalo buat milo xdak susu tak uumm gitu.
heshh,haruslah ada susu.
pegi jugak menjelajah seluruh sg dua untuk dapatkan susu.
grr.7eleven pun tadak.supermarket tak bukak gi.
soo,pegi kedai cina ubat pun tadak.*apala kau buat kat kedai ubat ada susu?
jadi pegi je la masuk kedai baju ka kedai pa ka nk cari susu.
grrrr.tensyen tahu.sume tadak mehh.


then masuk kedai satu cina ni.
pegi tanya dia,'ada susu tak aunty ?'
'susu gantung ada,susu len tadakk! lu tarak nmpak ka ini kedai arak?'
ggrrr.kau cari susu kat kedai arak?heshh,nseb baek tarak beli arak satu.
heshh,mesti ada org usha then cakap
'budak tu dh la pakai tudung,msuk kedai arak gitu.perghh rock kott!'
ADEH!

ronda punya ronda last2,jumpak gak susu kat kedai nun jauh dari sg2.
hapa laa.beli dua tin.
RM4.40.
ttba cari duet xjumpak.lalala.mampos aku.
last-last uncle tu ckp.
'duet syiling pon oke maa'
adeh.terpaksa la korek-korek hidung dompet cari syiling
satu untuk uncle,satu untuk saya.dua untuk uncle,empat untuk saya.
gagagaga XD

setelah suma syiling tahi hidung dikorek, uncle tu pun usha pelek tambahan perisa senyum kambingnya,aku pun blah ngan muka taik tanya, 'mana duet aku tadi ea?'

actly duet dah tarak.ggrrrr.
 T____T






4 suka suki:

Cik Guli said...

susu gantung mau? hua3

.Ajima-jimut. said...

boleyy bukk.kau punya ka?gagaga.msti umm.heshh.unsur lucah di situ. XD

Encik Tikus said...

hahahak,tergelak oden baca :P

.Ajima-jimut. said...

en.tikus : hahaha.rasanya saya maseh mamai masa msuk kedai arak tuuu >.<