Peminat Setia

Tuesday, June 01, 2010

sudah gian? T__T



ni bukan lah salah ibu mengandung kerana dimengandungkan oleh bapa ayam yang sah ijab kabulkan.

ini suma salah muka tembok buku aka FACEBOOK yang buat game yang ntah pape.
heshh,tapi aku layan jugakk.T_T

sudah terkena santau Mall World kiranya ni.
walaupun sudah pegi ke dusun dukun tg. rambutan,namun maseh banyak godaan aww2 yang datang berpusu-pusu ke butik Mall World aku ni.
semuanya bermula dari ajakan Fatimah Juling dan rakan-rakan nya.termakan juga pujuk rayu.
dulu punya la cakap,buang masa ja dok men game kat facebook.Last2,hambekk kau.sumpahan orang minyak terkena kat kau.haa! kan dh hitam.*bukan sejak azali ka?gagagaga XD

bermula dari level 1,diberi sbyk 10 kredit card serta 30,000 dollar amerika kat aku.,aku belanja xmau2 dlm masa satu minit saja.perghhh! gila kau. sampai tinggal 1 kredit card.tettt! beli apalahh!

haa.ni larh baju yang aku beli. guna 9 kredit card.perghh.sexy aww2 tak?gagagaga XD

gila kau.aku macam tak percaya aku dah addicted dengan dadah Mall World ni.heshh +__+
lalalala.kau suruh la aku buat maksiat apa pun,aku tak kan sanggup tinggalkan butik aku yang skrg gilaaa byakk fulus amerika ni.walaupun tak buley tebus guna duet malaysia and tak buley jadi duet betul pn.gggrrr,tensyen gak actly xbuley jadikan duet betul.haishh! kalo boley,aku sure larhh jadi toke along edisi pompuan kat dunia ni.sapa nak pinjam fuluss,mesti punya kasi green light.bunga?huh,tak payah khuatir beb.aku tak men bunga sekuntum,aku guna kumbang.sebab edisi pompuan kan.gagagaga XD

sekarang ni,aku dah mendahului carta kawan-kawan butik aku.lalalala ;P

tengok PUAN FATIMAH JULING baru level 6 beb!hahaha.anak murid mendahului.eeeeiii :D
ni barang maseh byk gi ni.baru letak sbb dh habes laris dipasaran kannn.soo,t barang dh abeh jual sure larh dollah dollar amerika aku meningkat naek mencecah 30,000++ gituu lorr.
hahahaha XD mesti larh puan perdana menteri boley kasi award tuk usahawani termashor kat Malaysia.gagagaga :P *ada ka usahawani?

walaupun sebenarnya fatimah juling sudah letak jawatan,jual butik dia sebab slalu dating ngan papa bankrup sudeeii,hahahaha,namun anak murid dia tetap meneruskan perjuangan.
cayalaaahhhh ajimm XD

doakan ajim cepat kaya ,yaaa! xoxo ;P
$$$ mata duetan >.< $$$



6 suka suki:

ayun said...

gila.

Nurul Azima binti Jasmin said...

sawan *__*

Fráhÿnx Rõsè :) said...

grrrr grrr
aku nak bukak butik balek..
T__T tapi tadak modaiii. uuwwuuu ;((

Nurul Azima binti Jasmin said...

waduhh.ngak papa dongg.maw pinjam ngn along versi pompuan dak?gagaga.serius takdak bunga :D

Sufi Asri said...

ooh.. fb nie.. kena kurang2kan main.. kalo terlebih main nnt takot berdosa... melalaikan.. al maklumlah menda yg leh jadikan kita ketagih adalah berdosa.. =)

juz my perspective.. =)

Nurul Azima binti Jasmin said...

en zoro : hehehe.taw2.tapi tak la sampai 24-7 men.juz sejam ja sehari.gagaga XD