Peminat Setia

Wednesday, August 25, 2010

# Kau,kau dan kau

# Kau 1 :
Dulu aku suka usha muka kau,walaupun cakap mulut meluat tapi aku sukaa.Muka kau macam SHANE Westlife aku tengok.Kau taw tak,dulu aku suka lagu Westlife sebab kau. Bodoh kan? =.=

# Kau 2 :
Kau cakap kat aku masa kita ehem ehem dulu,kau suka sangat lagu JUSTIN bibir TIMBERLAKE . 'What goes around ,comes around'. Sampai aku hafal lagu tu,kau taw tak! Bila aku dengar balek lagu tu mesti teringat kau! Aku benci kau! Hey! 'What goes around,comes around' ha! Justin said that! Just remember,keyh? =..=

# Kau 3 :
Kau ingat lagu 'Cinta Antara Kita'?. Aku sukaa dengar lagu tu. Kalo aku dengar mesti aku ingat kau. Dulu malam-malam selalu wat 'Voice SMS' kat kau nyanyi lagu ni! Aku sadiss. Sekarang suara aku dah macam katak! Aku mintak maaf ye! Nanti aku akan berzanji pulak untuk kau ;)

# Kau 4 :
Dulu kita slalu YM! Kau selalu anta lagu kasi aku dengar. Kau jugak suka bluetooth lagu kat aku! Bila aku dengar lagu kau kasi aku,aku sedey sangat! Aku benci benci benci kau! Apa pun alasan kau,aku tetap benci kau! apa aku kesah! Sekarang aku dah delete YM aku! aku benci bila bukak YM tengok kau tak online! Ah! Aku benci! Sudahh!


## Kalau buley aku nk delete,cabut-cabut brain cells/neurons aku! Tapi aku tak terdaya! Aku maseh tak sanggup nak cederakan otak aku. Sorry! =.='

0 suka suki: