Peminat Setia

Friday, August 27, 2010

# Tuptap-Tuptap matahari dah terpacak atas kepala?

Salam diberi di pagi ini. Maaf aku bermadah. Pffffttt =..='

Baru je balek rumah hari ni. Semalam naik tren gila kau,nak naik tren koi 7,tiket koi 4 lbey dah kena pegi beratur. Kalah Nasi Kandar Beratoq kat Penang nuhh! Haish! Dah la puasa I ! Puasa ,okey? Naseb bek Nadia Nado yang tak puasa,Oppss! hehe,tolong offer diri nak tolong beratur. Oh! Such a good fren. ;)


Dah la tyme sampai stesen tren ARAU yang lawaaaa macam taik tu ,line dah panjang macam hapee lagi. Naseb baik iman kuat,kalau tak bukak posa. Muka yang tunggu pun dah tak larat. Rupa-rupa lembap sangat sistem kt situ. Dah la kauter satu ja.Taw la Perthlis tu kecik ja.Bajet tak dak orang nak nek tren kot! Pastu pulak, mesin print tiket tu, mak aih, gila kuno. tak up-to-date langsung. Beli la printer baru. Ni nak print tiket satu pun jammed! Terukkk! =.=' *pesal aku EMO sangat ni?HAHAHA


Lepas beli tiket terus pegi bazar pegi beli makanan nak bukak posa. Naseb bek ada masa g. Terpaksa la amek teksi lagi. Ada ka patut si Nado tu ajak jalan kaki pegi bazar tu.Dah la dekat blakang C-MART yang gilaaa 'dekat' tu. Dia dah la tak posa! Kalau redah jugak,alamat tak masuk waktu berbuka aku dah buka! HEHEHEHE ;P *teruk betoi minah ni!


Sampai balek kat stesen tren orang punya la ramai. Mana taknya,suma pakat balek,termasuk aku.GAGAGA XD Huish,lama kot tak balek umah! Lagi pun diorg invite gethering ZEALOUS area utara bukak posa. Soo,kena balek jugak! Bayangkan,masa train mai tu,aku dah la pakai baju kurung.Ayu gituu kan? Train sampai je aku trus usha cafe tren sebab kitorg dapat tiket 'Tanpa jaminan tempat duduk'. Hampeh! Hah,apa lagi aku,tren tak berhenti lagi aku dah lari 9.2 saat! Pecah rekod dunia wohh! HAHAHA. Okey,bayangkan ye ,bayangkan! Aku lari bersama beg NANDOS setengah terbukak tu,bersama baju kurung yang ayu ala-ala perempuan melayu terakhir. Gila macam form oneee! HAHAHA. *malu-malu  Hape aku kesah,janji dapat sit.Nek tren ja,trus bukak posa sebab waktu dah masuk la wey! bahagiaaa~ -Air ais 2 jenis.satu nasi ayam.HAHA.gila tamak,air sampai dua! :P



Dah la masa nek tren tu, ada makcik bawak rombongan wat family gethering atas tren pulak. Anak deret konet-konet berlari sana sini macam kat taman permainan dah aku rasa. Dah la sempit cafe tu.Bau tengik badan sapa ntah lagi yang memeriahkan suasana. =.= memeningkan.Yang abang senior hensem jugak tu dok layan budak-budak tu. Nadia pun join sekaki. Ada ka cakap pasai sunat?Terukk betoi hampa! HAHAHA. Yang budak-budak tu ,pantang ada org bukak laptop,mesti p menempek! Haish.Rimas toi! Tapi bila budak-budak tu turun,rasa sunyi pulak tren T______T



Sampai semalam koi 10 lbey.Penat sangat. Tapi tdoq koi 1 lbey sebab si Jieha kecik tu dok ajak Nado ngn Yah men SCRABBLE pulak. Depa pon layan.
Keputusan SCRABBLE :

#1 : Jieha = 175
#2 : Kak Huduh, aka Nado (xtualy dia PAKSA jieha tulis nama dia KAK COMEY *muntah hijau ) =115
#3 : Kak Mirah=109

* Memalukan betoi kalah ngan budak kecik =.='



** Tajuk entry takda kena mengena dengan entry yang di tulis.Kena-mengena dia sebab aku stay dari sahur tadi,tuptup dah koi 8.22pg. Catat rekod! :D


Blogger Templates

0 suka suki: