Peminat Setia

Monday, December 06, 2010

Twitt twitt macam burung kenari ,cute kan?

Hello :)

Hari ni tiba-tiba je pegi gatal tangan buat Twitter.Hikhikhik. Agaknya dah boring tahap melampau kot,sampai buat twitter tu pun tak taw sebab apa kan? -.-'  Ahha. Juga mungkin aku dah boring dengan FACEBOOK yang memang kian memboring. Rasanya lepas ni nak deactivated kot FB tu. Well, I ni memang cepat boring dengan keadaan. Haha. Tak setia ka? Ermm,tak jugak kot. Sebab mungkin nak ambil masa tenangkan fikiran,berubah ke benda yang baru :) If can you see, I kadang kadang deactivated FB,then I activated balik. Bila I dh tutup blog,then long long time nnt,baru I bukak balik. Haha. Pelikkan I? Hihihihi. Walaupun cuti sem yang pnjg selama 1 bulan lbey ni,memang sesuai untuk aku tuleh2 blog ni kan. Tapi haa,tengok la, blog I ni mcm sarang tikus je. Actually tak taw nak tulih apa sgt. I lbey suka tulih dlm hati. Hikhik :P

Haa. Perkenalkan kawan baru aku, nama dya Twitter! Hihi :)

Follow la saya ea,
http://twitter.com/ajimajimut

Blogger TemplatesP/s : Nnt saya dh nak deactivated FB. So kita contact kat Twitt ye :)
      : Apasal aku ni kejap kejap guna 'I' , kejap kejap guna 'aku' ni? Buang tebiat apa! -.-


1 suka suki:

luvly mya said...

iemaa,,follow aku.hehe. aku da dectivate fb :P