Peminat Setia

Saturday, April 09, 2011

Hidup aku ni penuh dengan Economics. Arghhhh*dushh dushh


Besok aku ada Second test untuk subject Economics. Tinggal lagii seminggu dua je lagi dah nak final. Tapi subject ni bagi aku giloss killer. Arghh. Graf dya mak aiii, putaq sana,putaq sini. Belit sanaa belit sinii. Sampai kepaala otak aku sekali terbelit belit nya haa. Sabarr je laa =.=' 


Bukan setakat Economics subject yang penuh dalam kepala otak aku, Economics hidup pun penuh jugak. Tak habes habes dengan masalahnyaa.; Duet, belajar. Heh. Nek rimas kepala otak. Yang duetnyaa asyik banyak Expenses je. Revenue hampeh tak de pun. Kadang kadang kalo ada bad debt recovered tu,Alhamdulillah laa,ada jugak revenue nya. HAHA. Profit tak penah nyaa ada. Nuffnang bila la entah nak bagi aku banyak duet ntah. Setiap kali bukak Nuffnang je, asyik RM0.25 ja. HAHA. Better tak yah gelakkan aku.Grrr. Nuffnang tak sayang aku la tuu. Huhuhu. Sadiss kan -.-'. 

Yang belajar,dengan cara terpelajarnyaa. Haishh. Final Exam dah dekat,tapi aku maseh berblogging,berfacebook,bertwitter dan ber ber berrrr. Memang laa masalah. Masalah besar punyaaa.

Economics ni kalau tak settle kan nanti akan jadi lagii parah. So, aku kena laa melabur dalam Amanah Saham Bumiputra ye la kot ea? HAHA. Merapuu. Booo +.+. Heh,apa apa pun masalah akan still jadi masalah kalau tak de jalan penyelesaiannya. From now,cari laa jalan penyelesaiaannya. Dan yang paling penting ; Sabar. Sabar sabar sabar :)


Pttssss : Doakan test aku besok taw. Mintak tak terbelit kepala otak  ni. Aminn :))

0 suka suki: