Peminat Setia

Saturday, April 09, 2011

Tutti Frutti? *glurppp =.=


Semua orang macam asyik cakap pasal Tutti Frutti ni. Sdap ke? Aku tak penah rasa lagii. Tapi teringin gilaa nak merasa. Sebab aku ada banyak kali la jugak terusha blog post pasal Tutti Frutti ni. Tengok gambo gamboo dya sume macam sodapp aje. Heh, bek eden cube ,ye dak? (Apa keheenyaa kau dok bertutur bahasa KEMBOJA ni? ) Well, bab bab makanan ni semua sumbat je masuk dalam badan aku. Cuba tanya paa yang aku tak nak? HAHA. * Patut laa berat tu tak penah pun nak turun walaupun hanya untuk 1 gram pun .Sabarr je laa T.T' Well, disebabkan rasa rasanya aku tak penah pun tengok kelibat kedai Tutti Frutti ni kat Perlis,so aku assume je memang tak de. Dah tak cukup tanah agaknya la kan. HAHA. Alamak,terkutuk Perlis pulak. Maafff  :) Kalo kat Penang ada la rasanya kat Island Plaza. Nanti cuti sem aku nak pi serbu laah. HAHA. Tapi duet poket kena tapaware laa dari sekarang. Untuk bekalan masa hadapannn. :)

0 suka suki: