Peminat Setia

Friday, April 15, 2011

Permainan Video Game paling menyeronokkan :)

Lama dah tak main permainan video game ni. HAHA. Poyos giloss. HAHA. Okey sikalang aa,wa aa maw aa jawab ini TAG dari Cik Fena kita ni wooii. :) Lai lai laii,apek sudah marii wooo :D

Adakah anda rasa anda hot?
Ofkos lahh. Tengok header sudah 'budak paling hot masa kini' Teheeee :)

Upload pic anda dari pc sekarang
Loading .....


Taraaaa :))
Cerita pasal gambar tu
Orang selalu cakap aku ni tak comel lerr,apa lerr. Sebab tu aku slalu snp gambar sendiri. Bila tengok gambar tu aku mesti akan cakap :' Comel jugakk aku ni kann?Hehe' Itu adalah kata kata semangat oleh aku sendiri kepada? yaa,diri aku sendiri lahh. HAHA.

Bila kali terakhir anda makan ayam?
Err,bila ea? Lama dh tak makan ayam. Jimat duet la kataan :P

Lagu terakhir yang anda dengar?
Pulanglah-Awi Rafael 

Apa yang anda buat selain daripada menyelesaikan tag ini?
Minum Nesvita Cereal. Breakfast :)

Selain dari nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Ajim, Jim, Jima, Jimut, Ima, Cha, Cun, Comel, Cantikk. Oppss terlebey sudahh :))

Tag lagi enam orang
Err,aku taknak tag orang sangat, aku just nak list kawan kawan aku. *Walaupun diorang takda blog :)

1-Qid

2-Farahin Rosli

3-Siti Amirah

4-Sally

5-Nafis

6-Shuhaira

Siapakah no satu?
Qid-My best friend ever yang aku XoXo lahh 

Cakap sesuatu pasal no lima
Nafis-My best friend versi lelaki

Orang no tiga ada hubungan dengan siapa?
Siti Amirah-Dengan Kudat bin Raif. HAHA. ;D Amazing 6 tahun bercouple dan aku laa tukang ceneng cenengnyaa. Bangga taw :P

Bagaimana pula dengan no empat?
Sally-Kawan terbaek dunia akhirat. Penghibur yang terngetopp! :D

Pesanan untuk org no enam
Shuhaira- Wey,gud lark Final ni! Semoga kawen cepat cepat sikit. Jadi Isteri toke balak,boley aku tumpang sekaki. :)

Kata-kata cinta buat no dua
Farahin Rosli- Oh babe, I  you soo much. You are my best friend ever. 

Berikan lima perkara yang anda tahu pasal no satu
1-Minat Indie

2-rock

3-berat aku kena kejar dya lagi 5kg HAHA. Aku akan usahakan babe :)

4-comel *err,kurang ikhlas. HAHA

5-I love you,you love me kan? :)

Persamaan antara kambing dengan lembu.
Dua dua boley makan. Buat satayyy! HAHA *makan je kerja aku =____='

Perasaan bila buat tag ini
Heartless 

Gay or les?
Maaf,saya single. Tapi saya tak les. Maaf sekali lagi T.T'

Best kan permainan video game ni? HAHA. Maaf,tiada niat menipu. Okey,macam la kamu kamu kamu tertipu kan. Hihi. Boo *_*

3 suka suki:

sarah mohamad said...

hiks ni main tanya dan jawab ni. hihi

Nurul Azima binti Jasmin said...

@sarah mohamad

Hihi. Tajuk tak boley gempak lagi kan? :P Hihi,ye la ni sedang menjawab TAG sebenarnyaa .Wee :))

RR said...

hye.
nice blog.
follow me :)