Peminat Setia

Sunday, May 08, 2011

[MTV KARAOKE] Happy Mother's Day,Mummy!! I love you :)

To all mothers in the world. HAPPY MOTHER'S DAY! It's 8th May and it's your day :) Sempena Hari Ibu ni, aku nak buat special dedication buat ofkos bukan untuk Makwe,tapi untuk Mak aku :) *Takkan aku ada makwe kot! Lessbian apa =.='  
Muka tak berapa matured lagi masa ni. Sila Ignore. HAHA =.=
Meh aku nak kenalkan mak aku kat seluruh duniaa. Bangga wohh banggaa :D Nama mak aku SAUDAH BINTI MUHAMMAD TAIB. Mak aku ni seorang yang amat tegas orangnya. Kalau dulu masa kecik kecik dulu kalo lalu depan mak tu mesti sopan santun ja, walaupun kat belakang mak kami adek beradek huhaa huhaa. Hihihi. Sopan je lalu depan pun tunduk. Nak cakap pun susun ayat teratur ja. Kalau nak buat salah tu memang tak berani la. Siap la kalau mak dapat tau! Kena piappp la jawabnyaa dengan hangar ke tali pinggang ke getah paip ke. Habiss laa. Huhuhu. Jangan main main wohh. Sebab mak aku cigu kot,tu yang tegas tu. Tapi Alhamdulillah akhirnya dengan ketegasan mak aku tu, kami adek beradek jadi orang yang berdisiplin dan hormat orang tua :)

Terima Kasih mak sebab susah payah besarkan kami sampai hari ni. Walaupun banyak dugaan yang kita dah lalui,ima bersyukur maseh ima maseh ada mak yang sanggup bagi kekuatan pada kami. Ima mintak maaf kalau ada terkasar bahasa,menguris hati mak. Halalkan makan minum rezeki yang mak bagi dekat kami. Terima kasih mak sebab maseh percayakan ima,bagi ima dengar masalah mak,luah,rintihan hati mak. InsyaAllah ima akan berusaha jadi anak solehah yang terbaek sepanjang hidup mak. Sumpah! Takda sapa dalam dunia ni yang boley ganti tempat mak kat hati ima. You're the only one mother that I have. :')

Here, I have something really special just for you,Mak! Enjoy watching this :)



Maaf la sebab ada pitching sana sini dan tak sedap. Tapi ini adalah ikhlas dari hati aku untuk mak tersayang. Pitcing tu bukan apa,sebab emosi terlebey masa nyanyi tu. Hihihi. Btw, lama tak tengok cerita 'Air Mata Ibu' ni. Kalo tayangkan kat TV lagi kan best. Aku nanges kot tengok cerita ni. Boley tengok ngan mak sambil hug hug nanges sama sama kan? Heh. Abes macho aku. =.='

Dear Mak, 
You are my 'supermom' in the whole world..And I'm your 'tinyhero' who always break the rules,but never across the 'wild' borders..You always protect me with your 'magic touch' & 'mighty hands'.. You never let me down even if I'm so close to be 'terminated' from the universe..Puan Saudah Muhammad Taib, my dearest mummy, I love u today, tomorrow n till the end..Happy Mother's Day!!

Aku harap bukan Mother's day saja kita akan express feeling kita towards our mothers like today. Do it everyday. Walaupun kita akan muak, tapi tidak sesekali muak bagi mak,ibu,ummi,mama,mummy kita :)

I Love you, Mak. Saranghae 

2 suka suki:

Ihsan Arifin said...

ibu ibu engkau lah ratu hati ku~

Far8 budak baik said...

tahu pun takut
kene piap..
hahahah =p
selamat hari ibu
tuk ibu2..hehe