Peminat Setia

Tuesday, October 04, 2011

Geeyaahh! Final sudah berakahir. Legaa :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Photobucket

Haii. Hari ni aku dengan bangganya mengisytiharkan aku sudah MERDEKA! Wahaha.
Final dah abeh woih. Lalala :P 

Paper last penangan dya agak hebat. Bercampur pulak dengan rancangan nak pegi Genting pulopp. Memang sah la focus tu merayap serata alam. Haihh. Sumpah, walaupun ada gap 4 hari untuk baca law tu, aku tetap jugak tak dapat habiskan satu buku law tu. 4x24jam=96jam. Tahniah azyma. Habukk pun taraaq. =.=' Naseb baek last last minutes tu ada tergerak hati nak telepon Shue. Dapat la jugak soalan spot. Gagah la jugak baca walaupun mata macam panda kan? *.*

Masa paper last ni pengawas exam garang nak mampos. Dah la laki pulak tu. Aku datang lewat sikit tapi before masuk exam hall la kan. Tengok orang ramai dah kumpul dh depa tu. Biasanya tak pun. Ada taklimat la pulak. Pengawas tu pesan la dengan KERASnya suruh check ada ke tak Slip exam, pemadam, pensel, pembaris, kad matrik.Okey, check! Semua ada lengkap. Lepas tu, dya pesan pulak sila buang semua notes ke mp3 ke mp4 ke ipod 8 ke, jangan bawak masuk, especially GIRLS. Woww! Dya cakap girls yang selalu tiru, sebab ada banyak tempat nk sorak, dalam baju, tudung, dan dalam ' kocek poket kat atas tuu' (Bra) ! Alaihaii, siott betol. Macam la time exam boley pulak nak selup baju bukak bra kan. =.=' Kena pulak lepas tu ada pompuan datang lambat dengar taklimat dya, boley dya cakap, " Cikk oii, cepat la sikit. Terhegeh hegeh, macam nak pi ROMEN! " -___-' Encik, kalo nak pi romen lagii laa orang jalan laju, mana ada jalan terhegeh hegeh nak pi romen? Aduyaii. Sabar je la. Emo pengawas tu kalah pompuan putus haid emo tuu. Nyampah btoi, semua tak kena! -_- Dah la tyme exam dya suka round tegur2 orang pakai baju yang tak proper attire. Pastu boley pulak dya perli orang yang mintak answer booklet extra cakap, " Perhatian kepada PELAJAR PINTAR, sila pastikan anda masukkan answer booklet extra anda ke dalam main answer booklet dan diikat dengan SEKUAT HATI'' Hahaha. Lawak laa pengawas tuu. Aku asyik gelak jee :D

At last habes jugak paper Law tu, Alhamdulillah la boley jawab sebab dapat soalan spot kan. Selamat :) Harap harap results semua okey la. Sebab aku dah try my best! Amin~
Okey, lepas ni nak pegi holiday dengan mak and adek pulak dekat Genting Highlands. Hehe. Well, adek dah habes UPSR, so dya nak jalan jalan dengan kawan kawan dya. Aku ajak Sally sebab Sally dh start cuti dah. hihi. Tapi cuak gak nak pegi ni sebab nak drive naik atas tu, aku mana penah bawak. Nak masuk gear bukit nnt mamposs aku. Wahahaha. Doakan perjalanan kami selamat pergi dan selamat pulang ye :)

P/S : Balek nanti aku cerita pasal jalan jalan kat Genting pulak yee. Take care you alls. Kbai :)

1 suka suki:

Fráhÿnx Rõsè :) said...

besnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa iema dh hbes exammm!!!

tak sbar nk entri gentingggg!! :)