Peminat Setia

Wednesday, November 30, 2011

Masa hadapan

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Danbo,funny,images,thoughts,let,it,out,cute,rainbow-ca0e50149e56a65992b188b8609e2cae_h_large

'' Benarkah pencarian mimpi ini
Hanyalah dongengan cinta dalam pertaruhan.. ''

Nashrin-Percaya pada luka 

Awal awal lagu Nashrin ni buat aku fikir balek, betul jugak eh? Semua impian, harapan dengan masa depan kita ni semua adalah pertaruhan. Sama ada benda yang kita bakal impikan tu betul betul jadi kenyataan atau sebaliknya.

Dan masa depan aku masih lagi kabur. Aku kadang kadang rasa nak kejar masa depan aku tu, tapi bila sampai kat tengah tengah, aku jadi takut! Takut aku akan kecewa kalau aku kecundang kat tengah jalan.

Mungkin aku ni jenis yang cepat sangat menyerah kalah. Aku takut sangat aku dilukai sekali lagi ; eh, bukan! Untuk keseratus kali dah agaknya =.='

Z222539552_large

Ni bukan aku spesifikasikan untuk cinta saja, tapi untuk semua segala hal dalam hidup aku. Sekarang ni aku rasa down sangat. Dan semua ni berbaur kehampaan.

Kehampaan dalam persahabatan, yang aku ni terlalu loser untuk dibuat kawan. Aku mungkin tak pandai nak hargai kawan, sekarang ni bila aku imbas balek, depan belakang kiri kanan aku, semuanya kosonggg.. Mungkin betul aku memang loserrr. Aku rinduu saat aku semua dengan kawan kawan aku; semuaa laa. Aku sekarang dah okey, tapi ah biasala nak mulakan balek semuanya ambil masa, dan aku pun pasti adakah aku sempat untuk rasa masa dulu dulu kita lagi atau tak. Ajal maut ditangan Tuhan, dan kita semua takkan boley jangka apa yang akan bakal terjadi. Aku mintak maaf kawan kawan :'l

Kehampaan dalam pelajaran, semestinya aku bertambah down. Ya, dari dulu lagi aku asyik kalah dengan pelajaran. Sebab apa, Sebab bodoh? Bukan, aku tak bodoh, cuma aku ni jenis yang terlalu memikirkan benda yang sekecik kecik alam sampai efect pelajaran aku. That everything is sucks now. And I almost give up, but not yet! I just survive for the best in my life. Good Luck for me :')

Kehampaan dalam cinta, aku mintak maaf. Buat masa ni seriously aku tak ready lagi apa apa. Mungkin aku jadi takut kenal cinta lelaki sebab aku takmau aku terluka macam mak aku. This is parents divorce effect ; we called that! =.=' And again, I'm so sorry guys. Kalau aku lari jauh dari kau, aku mintak maaf, aku maseh fobia.  There are many girls out there yang deserved you better than me. Aku tak kejam nak mintak kau tunggu pintu hati aku terbuka. I just waiting for 'the right time', itu sahaja. Kalau boley, aku just nak tunggu orang masuk meminang je, kalau kau nak masuk ah meminag. Miahahaha :D

Tumblr_lme4gp7adt1qg38ico1_500_large

Okey, bye :)

0 suka suki: