Peminat Setia

Sunday, November 27, 2011

Glasses girl

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

310522_273981862629698_177071822320703_1050154_334627915_n_large

Assalamualaikum. Harini adalah hari first perubahan dalam hidup aku. Dari budak perempuan bermata bulat, sepek kepada budak perempuan berkaca mata, bermata empat, bermata petak =.=' Dah lama rasanya mata aku ni rabun rabun ayam. Mungkin semenjak aku berjinak dengan laptop ni haa. Blog sana sini, Facebook, twitter. Aku malas nak salahkan teknologi terkini, mungkin salah aku jugak yang tak pandai guna IT ni. Heh.

Well semalam aku pegi buat spek dekat tettt, malas la nak cakap sebab bukan dekat tempat mahal pun. LALA. Yang penting bukan dekat kedai kasut. Haha. Spek aku ni full sponser okey, oleh bapak aku ofkos. HAHA. Tak da bapak ayam mana pun nak datang sponsor, kebas duit bapak sendiri boley laa. Huh.

Aku kelihatan sangat nerd dan comel gitu bila memakai spek. Mulanya nak pakai contact lens saja. Sebab aku pi semua kedai spek, try sana try sini hampeh muka aku macam sponge bob dah. Meluatt aku tengok muka aku sendiri. Rasa macam muka mintak kaki je =.='' Tapi alang alang bapak aku nak sponsor tu, gagah jugak aku pegi kedai spek. HAHA. Sapa yang taknak di sponser kan. Hehehe. Akhirnya, tokei kedai spek tu cadangkan aku pakai spek sebab contact lens tak sesuai dangan power mata aku. Lagi pun aku boley buat pilihan nak pakai tyme bila spek ni ; time lecture, study and drive malam. That's all. Time merendek aku taknak pakai, old school sangat. :P

Dah la membebel, mesti semua nak sangat tengok muka huduh aku ni pakai spek. HAHA. Okey, bukan SEMUA =.=' Maybe ada la seorang dua. HAHA. *Think positive :)  

Photobucket
Tadaaaa :D
Mulut tu aku blurkan bukan sebab tak gosok gigi okey, itu adalah atas faktor faktor keselamatan pembaca. Dah la tengok picture aku yang dah blurkan ni pun dah sparuh pengsan, kalau aku bukak blur tu mesti semua pengsan punya lah. HAHA. Dah la, dah lewat malam ni, besok aku ada tournament rugby. HAHA. Poyoss.  Rugby dengan homework adalah. =.=' Okey la, see you again. Nytooo~  Kbai :)

2 suka suki:

wunny said...

wah2. spek baru. bau kedai la. ouch!. hehee

Nurul Azima binti Jasmin said...

Hehe. First tyme pakai. Ouchh, maluu. :P